فون بک گراند که به آن فون عکاسی نیز گفته میشود در حقیقت همان پرده یا تصویر دیجیتالی است که در پشت سر سوژه برای عکاسی قرار میگیرد. تصور کنید تا عکس شما بدون فون بک گراند گرفته شود، مطمئنا تصویر  کاملا نامناسب و غیر استاندارد خواهد بود. فون بک گراند در طرح و رنگ های گوناگونی تولید و ب میرسد. فون عکاسی تاثیر زیادی در شفافت و وضوح عکس ثبت شده دارد. انتخاب فون بک گراند مناسب یکی از چالش هایی است که همواره عکاسان با آن مواجه بوده اند و البته عکاسان حرفه ای چندان مشکلی با آن ندارند. فون بک گراند در انواع مختلفی تولید میشود که فون پارچه ای، فون مخملی و شطرنجی، فون بک گراند کاغذی و فون بوم نقاشی میباشد.

فون بک گراند پارچه ای از گزینه های بسیار ایده آل برای عکاسان میباشد و در تهیه آن از پارچه و همچنین رنگ های کاملا خالص استفاده شده است. از این نوع فون بک گراند برای تهیه عکس های پرتره استفاده میشود و از قابلیت شستشو برخوردار است.

فون بک گراند مخملی و یا شطرنجی تفاوت زیادی با فون های پارچه ای ندارند و در خانواده فون های پارچه ای قرار میگیرند.

فون کاغذی از فون های تهیه شده از کاغذ مخصوص میباشد که استفاده از آن تنها برای یکبار امکان پذیر میباشد. فون بک گراند کاغذی در طیف گسترده ای از رنگ ها تولید میشود.

فون بک گراند بوم نقاشی از فون های سفارشی است که طرح توسط نقاش بر روی آن پیاده و یا چاپ میشود. فون بک گراند بوم نقاشی وزن زیادی دارد که همین وزن قابلیت حمل را از آن گرفته است و تنها بصورت ثابت در آتلیه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

راهنمای فون بک گراند

اولین نکته ای که در  فون بک گراند بسیار مهم است رنگ آن میباشد. رنگ فون عکاسی باید نسبت به سوژه انتخاب شود. یک نکته کلی که برای انتخاب رنگ فون بک گراند وجود دارد استفاده از طیف های رنگی است که توجه مخاطب و بیننده را از سوژه به سمت رنگ جلب نکند.

برای فون عکاسی اگر علاقمند به عکاسی در محیط باز هستید باید در نظر داشته باشید که فون های قابل حمل مناسب کار شما میباشد. در مطالب قبل به انواع فون بک گراند اشاره شد و متوجه شدید که فون بوم نقاشی به دلیل وزن بالا از قابلیت حمل برخوردار نیستند که این موضوع را باید مد نظر قرار دهید.

برای فون بک گراند اگر اطلاعات کافی در اختیار ندارید بهتر است به صورت خودسرانه عمل نکنید و خود را با کسب اطلاعات از ندگان انجام دهید. اگر از افرادی هستید که تازه پا به عرصه عکاسی گذاشته اید باید خود را حتما بصورت آگاهانه و کسب اطلاعات انجام دهید. همچنین قیمت فون بک گراند نیز در هر گاهی متفاوت است و باید توجه داشته باشید که قبل از قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کرده و سپس فونی را تهیه نمایید که از قیمت منصفانه و مناسبی برخوردار باشد. برای اطلاعات بیشتر با گاه فو نگار تماس بگیرید


بزرگترین ومعتبرترین مرکز تاور ایران گراند ,عکاسی ,میباشد ,استفاده ,میشود ,پارچه ,داشته باشید ,انجام دهید ,برای ,گراند کاغذی ,تولید میشود منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

mohajer بورس | بازاریابی | کسب و کار | بازاریابی آنلاین | تجارت الکترونیک جوک ولطیفه تصاویربامزه Game-server فروشگاه دریا بررسی طراحی ویلا و طراحی نما مدرن ForooshGahSaz پندار وب